Facility manager
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?
- správa nemovitého majetku v areálech naší společnosti a příprava investičních záměrů
- plánování, řízení a koordinace oprav a rekonstrukcí nemovitého majetku společnosti, včetně zodpovědnosti za ekonomického řízení těchto prací
- pronajímání nevyužívaných nebytových prostor v majetku společnost
- komunikace a řízení vztahu s nájemci ve všech areálech společnosti
- zabezpečení ochrany majetku společnosti prostřednictvím strážní služby a elektronických přístupových a zabezpečovacích systémů C
KOHO HLEDÁME?
- SŠ vzdělání stavebního či elektrotechnického směru, VŠ vzdělání v těchto oborech výhodou
- odborná způsobilost elektrotechnik (dříve vyhláška 50 par. 5) – výhodou
- zkušenosti z oblasti správy nemovitostí nebo stavebnictví min. 3 roky podmínkou
- velmi dobrá znalost práce s programy MS EXCEL, MS WORD a základní znalost práce s programy typu CAD a MS ACCES
- silně pozitivní myšlení se schopností nadchnout se pro věc
- ŘP skupiny B, aktivní řidič
NABÍZÍME VÁM:
- zázemí silné a tradiční české společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení - 5 týdnů dovolené
- Systém zaměstnaneckých volitelných výhod Cafeterie Benefit Plus (od 4 500 bodů za rok)
- možnost využití slevy na tankování v sítích čerpacích stanic „Benzina ČR“
- výhodné telefonní tarify pro rodinné příslušníky zaměstnanců
Kontaktujte naše personální oddělení
V případě zájmu o pozici, stáž nebo praxi na THP pozici kontaktujte
